L’alumnat Batxibac participa a la primera MATINÉE de centres Batxibac de Catalunya

Batxibac 27 de gener de 2023

La Sol Pomoli, el Téo Sanchez i la Inés Garcia han participat a la Matinée de centres Batxibac de Catalunya.

Un centenar d’alumnes que estudien aquesta modalitat de batxillerat s’han connectat, de manera on-line, des de la classe de francès a la Primera Matinée Batxibac. Durant la sessió, presentada i realitzada pels propis alumnes,  s’ha compartit el programa de llengua, literatura i història. Alumnes de diferents centres han estat els encarregats d’exposar i realitzar en llengua francesa i de manera oral, cada un dels exàmens de les proves externes: le commentaire, l’essai, l’exposition orale, le commentaire de documents et la rédaction! FÉLICITATIONS À TOUS ET À TOUTES!