No saps què llegir aquestes vacances?

Aquest dimarts, dia 19 de desembre, hem viscut una jornada especial i hem tingut l’oportunitat de parlar de llibres i recomanar lectures al taller pensat per a alumnat de 2n d’ESO i conduït per dos alumnes de 3r d’ESO: l’Edgar Torres i la Paula Gutiérrez. Gràcies a la iniciativa i la col·laboració d’aquests dos alumnes de 3r, hem dedicat una hora i mitja a la lectura i hem aprofitat per a tractar diversos temes relacionats amb els llibres. Al final, alguns dels alumnes s’han atrevit a gravar algunes de les seves recomanacions. Així doncs, si no sabeu què llegir aquestes vacances, us donem algunes idees. Bones vacances i bones lectures a tothom!

Podeu veure les fotografies i els vídeos del taller “Per a amants de la lectura” aquí.