JORNADA ORIENTACIÓ, PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2021-2022

8/6/21: Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 08/06/2021

El proper dimarts 27 d’abril a les 18,30 hores tindrà lloc una reunió telemàtica adreçada a famílies per informar de les opcions que tenen els joves després de l’ESO i explicar el projecte educatiu de Batxillerat i Batxibac de l’INS Puig Cargol.

Les persones interessades en participar en aquesta reunió cal que truquin al centre educatiu (972652598) de 9 a 12 hores per deixar el seu correu electrònic.

ELS ALUMNES DE L’INS PUIG CARGOL DE 4t ESO NO CALDRÀ QUE FACIN PREINSCRIPCIÓ A BATXILLERAT SI OPTEN PER FER-LO AL MATEIX CENTRE. CALDRÀ FER PREINSCRIPCIÓ SI VOLEN FER EL BATXILLERAT EN UN ALTRE CENTRE.

ELS ALUMNES QUE ACTUALMENT ESTAN MATRICULATS EN UN ALTRE CENTRE I OPTEN PER FER EL BATXILLERAT A L’INS PUIG CARGOL SÍ QUE HAURAN DE FER LA PREINSCRIPCIÓ.

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC (doble titulació): del 3 al 7 de maig (inclosos) (VEURE ARTICLE AL WEB)

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT: de l’11 AL 17 de maig (inclosos)

PRESENTACIÓ ESTUDIS POSTOBLIGATORIS INS PUIG CARGOL

VÍDEO BATXIBAC