Ajuts per a llibres de text i material escolar

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha aprovat la convocatòria dels ajuts per llibres de text i material escolar per a les famílies amb fills en edat d’escolarització obligatòria (de 1r de primària a 4t d’ESO) per aquest curs 2022-2023. Teniu tota la informació clicant AQUÍ.
Són uns ajuts econòmics que es concediran a les sol·licituds que compleixin tots els requisits que estableixen les bases que els regulen. L’import dels ajuts és de 60 € per cada sol·licitud presentada.El termini per a la presentació de sol·licituds és del 10 al 21 d’octubre de 2022.

Circular informativa  / Sol·licitud ajuts