ELS ALUMNES DE SEGON ESTUDIEN LES PINTURES ROMÀNIQUES DE POLINYÀ

Novament, com ja és habitual cada any per aquestes dates, els alumnes de segon d’ESO s’endinsen en l’estudi de l’edat mitjana i acompanyats per l’arxivera del municipi, l’Alícia Garcia, investiguen sobre les pintures romàniques de l’església de Sant Salvador. La visita els permet reconèixer les tècniques arquitectòniques i pictòriques del romànic, els símbols que representen les nostres pintures, així com les diverses funcions d’aquests espais tan importants a l’edat mitjana, que ja han estudiat a l’aula.

De tot aquest coneixement el proper curs en seran transmissors als alumnes de primària del municipi, com ja vam fer l’octubre passat.

En el següent vídeo els veureu treballar.

Bona feina a tots!