SORTIM A LA PREMSA!

La revista PROTAGONISTES, JA!  ha publicat al seu número 80 l’article Educant des de la cultura municipal: els alumnes de Polinyà fan plàstica, història i comunitat amb la església romànica del municipi.  Allí hem pogut explicar les activitats que hem anat desenvolupant a l’institut per a la difusió del patrimoni del nostre poble, des del lideratge de les professores Carme Castellví, de l’àrea de plàstica, Jenifer Asensio i Clara Corral, de l’àrea de socials.

Concretament, l’article aborda les accions realitzades al voltant de l’església romànica de Sant Salvador, que tenim tan a la vora de l’institut. Justament en aquests dies, amb la celebració de les Jornades Europees de Patrimoni, un grup d’alumnes de 3r ESO està fent uns tallers de difusió del romànic a Polinyà amb alumnes de 5è de primària de les escoles del municipi.

La revista PROTAGONISTES JA! s’edita des de l’any 2000 amb la intenció de difondre projectes, iniciatives i bones pràctiques que es desenvolupen a la infancia i l’adolescència.

Si voleu saber més de les activitats que hem fet a l’institut per a la difusió del Patrimoni de Polinyà, visiteu el bloc PAULINIANUM, de l’àrea de clàssiques i l’espai VESTIGIA PAULINIANA de paleontologia.