VOLEU PARTICIPAR AL CONCERT SOLIDARI?

Si hi voleu participar, podeu començar a pensar quina pot ser la vostra actuació.
Que ja la teniu pensada?  Aleshores, només us cal omplir el següent formulari per saber que podem comptar amb vosaltres.
Qui s’hi anima?

Sortida UPC Manresa 4t ESO

El passat 29 de gener, els informàtics de 4t vam anar a la UPC de Manresa a conèixer on es formen els enginyers. Vam aprofitar molt la sortida, amb els coneixements que ja tenim sobre AppInventor vam dissenyar i programar el nostre propi joc tipus “Arcade” que disparava aliens i comptava punts automàticament. Vam poder descarregar la pròpia App als nostres smartphones Android per poder-hi jugar més tard o ensenyar a casa i als amics. D’aquí a res, ens convertim en estudiants del MIT ;).

Però no s’acaba aquí la cosa.. a mig matí vam construir robots de LEGO i els vam programar per que executessin les ordres que nosaltres volguéssim, mitjançant blocs. És curiós de veure i per això us en deixem una petita mostra!

II CONCURS DE NADALES

Per segon any consecutiu, us felicitem les festes Nadalenques amb la targeta guanyadora d’aquest any, obra d’ADRIANA GARCÍA de 3r de l’ESO.
A part de l’obra guanyadora hi ha hagut dos accèssits més, ROCIO LÓPEZ de 1r de l’ESO i  AINOA FUENTES de 3r de l’ESO.
Tots els… Llegeix més»

VISITA AL mNACTEC

Després de conèixer quins són els mecanismes més rellevants i les màquines simples que els formen, els tecnòlegs de 3r hem anat al mNACTEC (Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya), a Terrassa.
Allà hem vist de ben a prop com funcionen els engranatges… Llegeix més»

ALGUES MARINES

Aquests darrers temporals de pluja han arrossegat  dels fons marins a la sorra de la costa daurada una bona quantitat d’algues.
Ha estat una bona ocasió per a començar a estudiar aquest tipus d’éssers vius al laboratori de ciències.
Els alumnes de primer d’ESO han pogut observar-les… Llegeix més»

Geometria plana de 3r i les xarxes modulars

Després de fer èmfasi en la geometria, els alumnes de 3rs han realitzat diversos projectes de xarxes modulars per l’assignatura d’ Educació visual o plàstica.
Observeu com a partir de la repetició dels mateixos elements geomètrics cada projecte és únic i diferent.
Aprenem de les línies, els… Llegeix més»