SERVEI COMUNITARI: FESTA DE L’ESPORT 2021

Com cada any, un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha participat en la Festa de l’esport celebrada el passat diumenge 19 de setembre.Han realitzat tasques de suport als tècnics esportius i d’acompanyament amb els nens més petits.

Volem agrair el compromís dels nostres alumnes amb l’esport i amb el municipi.

INDÒMITA

El passat dijous 10 de juny la companyia teatral Projecte Lilith va oferir el seu espectacle Indòmita a tot el nivell de 2n d’ESO.

L’obra de teatre incorpora música en directe i gira entorn de temàtiques variades en clau de gènere: la violència de gènere, els estereotips estètics o la música mainstream masclista, entre altres qüestions. Una barreja d’humor i reflexió que vol fer riure i pensar alhora.

Després de realitzar la peça teatral, les actrius van entrar a les aules i van parlar amb tot l’alumnat, escoltant les seves opinions i resolent els dubtes que l’espectacle podia haver generat a l’alumnat. A més a més, van realitzar un taller a cada grup amb l’objectiu de fer reflexionar i posicionar-se amb relació a totes les temàtiques abordades mitjançant una dinàmica lúdica de debat en moviment.

Més informació de la companyia de teatre:

@projectelilith (Instagram)

facebook.com/projectelilith

GRADUACIÓ 4t

El passat divendres 18 de juny vam celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO, família, amics, professorat, AMPA i Ajuntament de Polinyà van voler acompanyar la promoció 2020-21.

Moltes Felicitats a tots i a totes!

Les cèl·lules

Després d’estudiar les cèl·lules hem fet una maqueta amb diferents materials de les cèl·lules eucariotes (vegetal i animal) i procariotes. Els hem posat cartells a les parts principals i mireu que maques ens han quedat!

MUSICAL EL PETIT PRÍNCEP

A l’assignatura de música, en 1 d’ESO D, hem fet aquesta activitat: El petit príncep: de la literatura al musical.

Primer de tot hem llegit el llibre per després interpretar les cançons del musical d’Àngel Llàcer i Manu Guix. Hem llegit el conte adaptat i hem escollit, entre les cançons de la BSO de la pel·lícula, les més adequades per acompanyar de fons a cada escena.
Hem gaudit la música, la literatura, les classes i la vida. Aquest ha sigut el resultat.

ONSHAPE

Els alumnes de 1r ESO, a l’assignatura de Tecnologia, han estat treballant amb el ONSHAPE, un software CAD (Disseny assistit per computadora) i han creat un munt de dissenys en 3D.

UN SANT JORDI DIFERENT

Aquest any hem celebrat Sant Jordi d’una manera diferent. Les restriccions per la pandèmia no ens han permès fer algunes de les activitats que realitzàvem durant la diada; tot i així, hem commemorat aquesta festa com cal.
Els alumnes i les alumnes de 1r cicle han… Llegeix més»