PROJECTE BÒBILA I ACREDITA

Un any més, els nostres alumnes del projecte Acredita de 4rt d’ESO han realitzat les pràctiques en empreses i escoles del municipi. L’experiència ha estat molt profitosa i els ha ajudat a orientar-se cap al seu futur acadèmic i professional.

Així mateix, els alumnes del Projecte Bòbila de 3r d’ESO han pogut desenvolupar diferents tallers, amb material reutilitzat, gràcies al Fidel i la Contxa, els dos talleristes que ens han acompanyat durant aquest curs.

Agraïr a totes les empreses i a l’Ajuntament de Polinyà per la seva col·laboració i ajuda en aquests dos projectes.

GRADUACIÓ 4t ESO

Durant aquest mes de juny varem celebrar la graduació dels alumnes de 4rt d’ESO, família, amics, professorat, AMPA i Ajuntament de Polinyà van voler acompanyar la promoció 2018-19. Després de la Graduació, tothom va poder gaudir d’un refrigeri organitzat per l’AMPA de l’Institut Polinyà.

Moltes Felicitats a tots i a totes!
Podeu trobar totes les fotos aquí: FOTOS GRADUCIÓ 4rt

PRIMERA MASTERCLASS D’ESCACS A L’INSTITUT

Aquests darrers dies els alumnes que van participar a la primera lligueta d’escacs OPEN GAME ROOM ha pogut gaudir d’una MASTERCLASS D’ESCACS, organitzada des de la Societat Coral Colón de Sabadell.  El mestre d’escacs Mario ha compartit amb les noies i nois les tècniques més conegudes i els ha regalat consells per a properes competicions.

Ho repetirem!

EL GRAVAT DESCONEGUT

Els alumnes de 4t de l’Optativa  de Visual i Plàstica, després d’investigar en la pràctica pictòrica, s’han atrevit amb les tècniques de gravat, i en concret amb el linogravat, la  matriu en linòleum i l’estampació sobre colors i suports diferents.
El gravat és una tècnica d’estampació… Llegeix més»

GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT

Un any més, per aquestes dates, celebrem la Graduació de 2n de Batxillerat a “El Roure”. El dia 24 de maig, família, amics, professorat, AMPA i Ajuntament de Polinyà van voler acompanyar la promoció 2018-19. Després de la Graduació, tothom va poder gaudir d’un refrigeri organitzat per l’AMPA de l’Institut Polinyà.

Moltes Felicitats a tots i a totes!

Totes les fotos: GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT

SORTIDA DE FINAL DE CURS 1r ESO

Ja arriba final de curs i els alumnes i professors de 1r d’ESO hem volgut gaudir d’un gran dia junts al bosc vertical (Dosrius), descarregant adrenalina i rient molt plegats. Ha estat un dia intens i ple de diversió. Gràcies a tots els que ens heu acompanyat!

TARRACO AMB VR

Els alumnes de 1r d’ESO han visitat l’antiga ciutat romana de Tarraco mitjançant Realitat Virtual. Així, han gaudit d’una lluita de gladiadors en l’amfiteatre de la ciutat, una carrera de quadrigues en el circ, una visita al fòrum i per últim el recinte de culte. D’aquesta manera tanquem el temari de socials. Tota una experiència

SCAVENGER HUNT

On Thursday, May 23rd, the students who take an optative subject in English (GEP project) took part in a scavenger hunt in Barcelona.
A scavenger hunt is an outdoor activity in which participants have to find different elements, complete challenges and solve riddles, usually by groups.… Llegeix més»

Base nàutica de Pineda de Mar

El  dimarts 28 de maig els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una sortida a la Base nàutica de Pineda de Mar on van practicar vela, paddle surf i kayak.
Uns dels objectius de l’educació física és potenciar les activitats fisicoesportives en el medi natural, promoure… Llegeix més»

GIMCAMÀTICA

El passat 21 de maig els alumnes de 1r d’ESO van celebrar a la Plaça de la Vila la tradicional Gimcamàtica. Junt amb els alumnes de 6è de primària del Roser Capdevila i del Pere Calders van  gaudir d’un matí ple de matemàtiques compartint les… Llegeix més»

TOT ÉS QUÍMICA

Aprofitant el 150è aniversari de la Taula Periòdica, els alumnes de 1r de Batxillerat Científic, van visitar l’exposició “Tot és Química” del Museu de Ciència i Tecnologia de Terrassa.