Vall de Núria 2n d’ESO
Els alumnes de 2n d’ESO han passat tres dies fantàstics, del 15 al 17 de juny, a la Vall de Núria i en el municipi de Queralbs, per fer el Treball de Síntesi. Han realitzat activitats lúdico-esportives i didàctiques. Esperem que hagin gaudit molt! Aquí teniu amb totes les imatges!
Vall de Núria 2n d’ESO Llegeix més »



