INICIEM UN NOU CURS

El divendres 14 de setembre vam començar un nou curs molt diferent, el de la COVID-19.

En arribar a l’institut hem vist els primers canvis, ja que tots entrem per diferents portes. Els alumnes de 1r, 2n d’ESO i batxillerat entren per la porta principal i per diferents parts de l’ escala. Els de 3r per la porta del costat del gimnàs i els de 4t per darrere de la cantina.

Tots els alumnes, professors i personal PAS han de dur la mascareta posada i a totes les aules hi ha gel hidroalcohòlic i material per desinfectar.

Per poder mantenir les ràtios, els professors han barrejat tots els alumnes excepte els de 4t, que ocupen les aules més grans. També s’han distribuïts els espais perquè no han arribat els barracons.

Al pati també s’han fet canvis, la zona del pati de sorra està destinada als alumnes de 1r i 2n i la zona de la pista als alumnes de 3r i 4t. Els alumnes de batxillerat poden sortir fora.

Malgrat tots els canvis esperem que aquest sigui un bon curs per a tothom!

Alumnat aula oberta