XERRADA AMB MARINA GONZÁLEZ, GIMNASTA OLÍMPICA

Els alumnes de Batxillerat del centre han pogut conèixer la gimnasta malgratenca Marina González, esportista de la selecció espanyola de gimnàstica artística que va competir a les olimpíades de Tòquio i que ja s’està preparant per a les properes olimpíades de París.

La Marina ha conversat amb nosaltres en una reunió telemàtica des de l’estat d’Iowa (USA), on estudia Econòmiques i on forma part de l’equip d’aquest estat, competint a la NCAA.

A la xerrada hem pogut comprovar que darrere dels èxits hi ha molt de sacrifici, que res no és fàcil ni immediat. Els alumnes li van preguntar per la seva vida diària als Estats Units, pels seus objectius, per com ha aconseguit treure força després de les diferents lesions que ha patit… La jove esportista ens ha recordat que l’actitud que sempre l’ha acompanyat és no rendir-se mai quan vols assolir una fita, sigui quina sigui.

Des del nostre web volem agrair la seva disposició a compartir amb nosaltres les seves experiències vitals, i esperem que aquesta força de voluntat esdevingui una petita lliçó de vida per als nostres alumnes.

Us deixem algunes imatges de la xerrada i el vídeo de presentació que va precedir la conferència entre l’esportista i els nostres alumnes.