VISITA D’ARTURO PADILLA

El dilluns 17 de febrer vam rebre la visita de l’escriptor Arturo Padilla, ja que els alumnes de 2n havien llegit Nadar o morir durant el 1r trimestre.

El novel·lista ens va compartir les seves reflexions sobre el final del llibre i l’alumnat va poder expressar-li els dubtes que volia resoldre. A continuació, vam veure dos tràilers del llibre (booktrailers) creats per dos grups d’alumnes i vam fer un Kahoot amb preguntes sobre la lectura. Per acabar, vam fer una foto de grup i, després de la xerrada, la Hawa Trawally i la Mar Romero van entrevistar l’autor del llibre.

Aquí podeu veure el vídeo de l’acte i l’entrevista; més endavant en publicarem les fotografies.

Moltes gràcies a l’alumnat que va enregistrar el vídeo i les imatges, i a l’equip tècnic que es va encarregar de la taula de so.

Ha estat un plaer, Arturo!