VÍDEO INAUGURACIÓ DEL CENTRE

El dimarts 6 de novembre va tenir lloc l’acte oficial d’inauguració del nostre institut. Hi van assistir el vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, el Conseller d’Ensenyament, Josep Bargalló, i l’alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor. A més, vam comptar amb la presència d’altres càrrecs del Departament i de l’Ajuntament, així com equips directius de centres de la zona, representants de l’AMPA, exalumnes, els arquitectes i representants de l’empresa constructora…  Perquè en pugueu tenir un tast, els alumnes de l’aula oberta van fer un recull d’imatges dels moments més especials de l’acte i els alumnes de l’optativa d’audiovisuals de 2n d’ESO han realitzat un muntatge de tot plegat. Aquí hi ha el resultat.