SORTIDA A FRANÇA

El passat divendres 3 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO va fer una sortida a França, vinculada a la lectura que es realitza en aquest curs des de la matèria de llengua catalana: La Maternitat d’Elna (A. Montellà). Aquesta història tracta sobre les persones no conegudes que van patir l’èxode republicà cap a França el febrer de 1936, durant la Guerra Civil espanyola i la immediata postguerra, i de com la suïssa E. Eidenbenz va fundar l’hospital on serien ateses les mares embarassades dels camps de refugiats: La Maternitat d’Elna.

Professores i alumnes vam poder visitar l’edifici històric de la Maternitat, fer un minut de silenci a la sorra de la platja d’Argelers i visitar la tomba d’Antonio Machado a Cotlliure. Totalment recomanable!