Durant la setmana del 17 al 21 de novembre, l’Institut de Pineda de Mar ha organitzat una sèrie d’activitats científiques adreçades als alumnes de diferents cursos, impulsades des del Departament de Ciències del centre. A la programació hi ha tallers, concursos i activitats pràctiques per fomentar l’interès per la ciència, incloent, per exemple, un concurs de fotografia matemàtica, entre altres propostes interactives per als estudiants.
Aquestes activitats formen part de la Setmana de la Ciència, que a tot Catalunya se celebra amb tallers, exposicions i jornades de divulgació organitzats per centres educatius, universitats i institucions científiques amb l’objectiu d’apropar la ciència i la tecnologia a la comunitat educativa i fomentar vocacions científiques.
Una de les mostres més atractives ha estat el taller que han ofert els alumnes de primer de batxillerat que cursen l’optativa de Reptes Científics actuals de la Física i de la Química en la seva 3a edició.


