SENSE BIODIVERSITAT NO HI HA VIDA

El passat 22 de maig es va celebrar el Dia Mundial de la Biodiversitat i l’Institut va voler participar en aquesta celebració amb una exposició itinerant: SENSE BIODIVERSITAT NO HI HA VIDA.

L’exposició ha estat cedida per Ecologistes en Acció durant la setmana del 10 al 14 de maig. Crida a reflexionar sobre les conseqüències de la pèrdua de la diversitat biològica (espècies i ecosistemes) i, com això, posa en risc la vida del nostre planeta.

Es va visitar l’exposició amb diferents grups d’alumnes de l’ESO i es va realitzar un concurs de 8 preguntes amb l’alumnat de Ciències Naturals de 1r d’ESO.

Esperem que amb iniciatives com aquestes el nostre alumnat prengui consciència de la importància de les nostres accions a nivell local, regional i global.

Us adjuntem unes fotografies de l’exposició i l’alumnat de 1r ESO.