SANT JORDI 2021

El passat 23 d’abril el nostre centre va celebrar el seu Sant Jordi particular.

El dia va començar amb dues hores de tallers, organitzats pel professorat i amb l’ajuda d’alumnes de Batxillerat. En acabar les activitats, els alumnes van gaudir d’un esbarjo en el qual es va oferir una activitat de ball a càrrec d’un monitor especialitzat a les pistes del centre.

La segona part de la jornada va consistir en el visionat de l’acte virtual: actuacions musicals, lectures, treballs, pel·lícules realitzades pels alumnes i l’anunci dels alumnes guardonats en el certamen literari.

En finalitzar el vídeo, es va procedir a la transmissió en directe del lliurament de premis. Aquest acte va ser possible gràcies al material audiovisual i el nou estudi “Ins Pineda Media” que s’ha creat al centre recentment. Aprofitem per agrair a l’AMPA l’esforç realitzat per fer realitat aquest nou espai, moltíssimes gràcies!

Agrair també la implicació de tot el professorat, personal PAS i alumnes. Entre tots vam fer del dia de Sant Jordi una jornada per recordar.

Aquí teniu les imatges del dia i del nou estudi d’audiovisuals, on es va fer el lliurament de premis.