PROVES CANGUR 2021

MARÇ és el mes de les Matemàtiques i al nostre institut l’hem celebrat participant en les PROVES CANGUR. L’activitat la vam realitzar el dijous dia 18 de març tots els alumnes de 1r a 4t de l’ESO.

La idea de la prova Cangur és la participació en una activitat divulgativa de les matemàtiques que se celebra el mateix dia en molts països del món, i del fet que la resolució de problemes n’és un element crucial.

Els quasi bé 300 alumnes van començar la prova a les 11:30h i durant 1 hora i quart  o 1 hora i mitja en alguns casos,  van realitzar les 30 preguntes repartides en 3 blocs de 3, 4 i 5 punts. La puntuació màxima que es pot obtenir és de 150 punts donat que se’ls en dona 30 en iniciar la prova.

D’aquí uns mesos sabrem la puntuació que han tret i la posició que han aconseguit respecte al total de participants del mateix nivell de Catalunya.