PROJECTES DE TECNOLOGIA A 2n D’ESO CURS 2020-2021

Durant el segon trimestre, els alumnes de 2n d’ESO vam fer el projecte del Boc’n roll

Un dels objectius d’aquesta tasca és que els alumnes utilitzem el Boc’n roll per portar l’esmorzar, així no contaminem el medi ambient i evitem el paper film, paper de plata, etc. També vam aprendre a cosir a mà, a tallar tela, posar botons…

I durant el tercer trimestre, els estudiants hem fet un projecte sobre l’electricitat, representant el circuit elèctric d’una maqueta d’un habitatge.

L’objectiu és aconseguir saber com funciona l’electricitat de casa nostra, o algun altre edifici, mitjançant els seus components (cables, bombetes, interruptors…). Per aquest motiu, els alumnes hem hagut de fer un circuit elèctric amb el propòsit d’encendre cinc bombetes.

Berta i Abril (2n ESO B)