PROGRAMACIÓ DE TASQUES SETMANALS ALS ALUMNES

3a AVALUACIÓ

Durant aquest 3r trimestre, i com sempre s’ha fet en el centre, els alumnes rebran la comunicació de les tasques a realitzar mitjançant la plataforma IEDUCA

El sistema d’assignació de deures serà el següent:

• S’enviaran tasques setmanals, que hauran d’estar finalitzades tots els dimarts de cada setmana.
  • Per accedir a  les tasques a fer, els alumnes hauran de consultar a IEDUCA el dimarts de la data límit de finalització de les tasques.

Aquesta setmana  s’han assignat tasques del 9 de juny al 16 de juny.

L’alumne haurà de consultar-les en els dia 16 de juny del calendari IEDUCA.

• IEDUCA és la plataforma de referència on trobaran totes les tasques.

Els alumnes poden rebre també correus  per part del professorat i que tenen com a objectiu donar indicacions i explicacions complementàries sobre les tasques assignades.

Les famílies, com sempre, poden fer el seguiment del lliurament de les tasques a través d’aquesta plataforma.

Per a qualsevol consulta o aclariment, els alumnes es poden comunicar amb el tutor/a o professor/a de la matèria.