PROGRAMA ESCOLA I EMPRESA A 1r DE BATXILLERAT

El passat dimecres 23 de novembre, l’alumnat d’Economia i Funcionament de l’empresa de 1r de Batxillerat van participar en una sessió del Programa Escola i Empresa realitzada pel ponent Vicenç Pedret, president del Grup Ramon Clemente SA. Empresa dedicada a la fabricació i venda d’envasos de vidre per perfumeria i cosmètica amb plantes de producció al Masnou, l’Hospitalet i la Llagosta i amb clients tan coneguts com Zara, Puig o Sisley.

En Vicenç Pedret és enginyer químic per l’IQS, té un màster en Economia i Direcció per l’IESE i és Doctor i Màster en Filosofia i Estudis Clàssics per la Universitat de Barcelona. Va fer una ponència on ens va traslladar la seva experiència i la història i funcionament de la seva empresa, creada pel seu avi l’any 1931 i que fins a l’actualitat sempre ha estat en mans de la família, comptant en l’actualitat també amb la continuïtat a través del seu fill.

Va aconseguir l’interès i participació del nostre alumnat els quals van poder posar en pràctica els coneixements adquirits en aquestes matèries.