COMENCEM L’ERASMUS: LA PRIMERA ACTIVITAT

Ja hem engegat la primera activitat del projecte Erasmus+, i l’alumnat de 1r i 2n d’ESO s’encarrega de portar-la a terme. Es tracta de dissenyar un logo que representi l’esperit del projecte: una associació entre tres escoles de diferents països (Alemanya, Polònia i Espanya) per crear una televisió digital interactiva.

El professorat d’Educació Visual i Plàstica dels tres centres seleccionarà els dos millors logos de cadascun; més endavant, aquests logos seran compartits amb tota la comunitat educativa per tal de votar quin és el millor. El més votat es convertirà en la insígnia del projecte.

El projecte “Plataforma Audiovisual interactiva: Trimedia” està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquesta notícia és responsabilitat exclusiva de l’Institut Pineda de Mar, i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que es pugui fer de la informació difosa aquí.