PARTICIPEM A LA MOSTRA DE FOTOFILOSOFIA

L’alumnat de les assignatures de Filosofia de 4t d’ESO i Batxillerat han participat a la Mostra de Fotofilosofia coordinat per Adhoc-Filosofia a Secundària-Grup de Didàctica de la Filosofia (SCF). La mostra consistia a proposar una imatge amb una pregunta filosòfica. De tot l’alumnat, 17 fotofilosofies han estat seleccionades i seran exposades a la mostra del dimecres 17 a les 16h en una sessió streaming.

Us deixem els enllaços als blogs de Fotofilosofia de l’escola per tal que pugueu donar-li un cop d’ull i veure la bona feina que han fet els nostres alumnes.
FOTOFILOSOFIA 4RT- INS PINEDA DE MAR
FOTOFILOSOFIA- INS PINEDA DE MAR (fotofilosofiainspinedademar.blogspot.com)

També volem encoratjar-vos a assistir de manera telemàtica a la mostra per tal que pugueu gaudir de les presentacions de les fotofilosofies de tota Catalunya. A continuació, us deixem l’enllaç: https://www.ub.edu/ubtv/video/barcelona-pensa-2021-15a-mostra-fotofilosofia

Enhorabona a tots els participants!