L’AULA D’ACOLLIDA VISITA CAN JALPÍ

L’alumnat de l’Aula d’Acollida de l’Ins Pineda de Mar ha visitat l’edifici de Can Jalpí, el divendres 4 de desembre. L’objectiu ha estat conèixer de primera mà un projecte que s’està treballant des de l’Ajuntament per a nois i noies nouvingudes. El programa es diu “Connecta’t al territori” i consisteix en tot un seguit d’activitats per a joves nouvinguts de Pineda, per tal que coneguin l’entorn, els costums i altres joves que ja fa més temps que són aquí i que han passat per un procés de migració semblant.

Al llarg de la visita a Can Jalpí, l’alumnat de l’Aula d’Acollida també va poder conèixer les diferents activitats d’oci i cultura que s’organitzen de forma gratuïta en aquest centre al llarg de tot l’any.