INFORMACIÓ SORTIDA 28 D’OCTUBRE I FESTIUS

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 28 d’octubre realitzem una sortida amb tots els alumnes d’ESO a la zona de la platja de Pineda. L’hora de sortida és a les 9.00 h, des de l’Institut. Ens dirigirem a peu i esmorzarem allà, on durem a terme diferents activitats del projecte TEI. En acabar les activitats programades, al voltant de les 13:30 h, s’acompanyarà els alumnes a l’estació de Pineda i, des d’allà, marxaran directament cap a casa.

En cas de pluja la sortida s’anul·larà i es faran classes amb normalitat.

L’alumnat de Batxillerat estarà al centre de 9 a 13:30 hores, ja que s’inaugura l’activitat “Vitamina B”: una masterclass de la dissenyadora Carlota Pintó, seguit d’un esmorzar solidari i d’activitats esportives que completaran la jornada. Aquest dia els alumnes no podran sortir del centre a l’hora d’esmorzar, com fan habitualment.

Us recordem que el dia 1 de novembre és festiu i el dia 31 d’octubre és un dels dies de lliure elecció proposats pel Consell Escolar Municipal, per tant, el centre romandrà tancat.

Cordialment,

Direcció