GRAN DIADA DE SANT JORDI!

Divendres, 21 d’abril, va ser un dia molt intens i especial al nostre centre: vam celebrar la Diada de Sant Jordi. I ho vam fer de la millor manera possible: vam compartir balls, jocs, esports i molts riures.

Vam gaudir dels dos festivals al gimnàs, primer amb l’alumnat de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat i, després del pati, amb tots els estudiants de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Com ja és tradicional, vam conèixer els guanyadors del Certamen literari i també els finalistes del Concurs de curtmetratges. Gràcies a tots els participants!

Enguany també vam poder comptar amb un preciós photocall, elaborat pels alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO.

Gràcies a totes i tots els que vau fer possible que la celebració de Sant Jordi a l’INS Pineda fos tot un èxit. L’any que ve, més i millor!

Aquí podeu recordar aquest gran dia amb algunes de les imatges que es van prendre.