ELS PRIMERS DIES: ESTADA EXPRESS A ATENES I ARRIBADA A KOMOTINI

Ha arribat el dia! Els alumnes de 4t d’ESO participants en el projecte Erasmus d’Ecoplant fan la mobilitat a Komotini.

Diumenge van agafar el vol fins a Atenes i després de deixar les maletes a l’hotel van tenir la tarda lliure per fer un petit reconeixement per la ciutat.

L’endemà, dilluns, van agafar un altre vol per portar-los d’Atenes a Komotini, on es va arribar a mitja tarda. A continuació, els alumnes van poder conèixer alguns alumnes grecs, que també estan participant en aquest projecte, i els van fer una petita visita guiada per la ciutat abans de sopar.

Dimarts vam fer una visita guiada de la ciutat, per veure els llocs més emblemàtics de l’indret incloent-ne una breu explicació de la seva història i ens van acompanyar fins a  l’escola, on ens van rebre amb una calorosa benvinguda: cançons, balls tradicionals i fins i tot ens han interpretat un rap escrit per ells en contra de l’assetjament escolar, ja que ahir dilluns va ser-ne el dia nacional i van dur a terme activitats relacionades amb això a l’escola.

Aquí teniu algunes fotos.