ARRIBA SANT JORDI!

El proper divendres 23 d’abril serà una jornada molt especial a l’Ins Pineda de Mar. Celebrarem la diada de les roses i els llibres amb un matí ben diferent.

L’horari marc serà de 9 h a 13.30 h. L’alumnat, doncs, aquell dia entrarà una hora més tard i començarem la jornada amb la realització de dos tallers diferents: de 9 h a 10 h i de 10 h a 11 h, on comptarem amb la dinamització tant de professors i professores com de l’alumnat de batxillerat.

El pati s’allargarà una hora, d’11 h a 12 h i podrem gaudir d’un taller de zumba, que segur que ens activarà.

De 12 h a 13 h visionarem el Festival de Sant Jordi, on veurem diferents treballs dels alumnes, com els vídeos presentats al concurs de Medi ambient de Consum, els vídeos Erasmus Trimèdia, els curtmetratges finalistes i els guanyadors del Certamen literari. També gaudirem de dues actuacions musicals espectaculars.

Aquest dia, tothom haurà de venir amb el seu portàtil i caldrà estar molt atents al visionat perquè quan acabi, hi haurà les esperades votacions on-line!

Abans de les 13.30 h ja coneixerem tots els guanyadors i procedirem a l’entrega de premis.

Visca Sant Jordi!

CARTELL SANT JORDI 2021