8a EDICIÓ DEL CONCURS APILO A L’INSTITUT PINEDA!

Com cada any, el nostre institut participa en el concurs de recollida de piles APILO

L’objectiu del concurs és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles d’ús domèstic, procedents de les famílies dels alumnes.

El contenidor Apilo es troba ubicat a la porta de sortida cap al gimnàs, propera al punt G2 i els lavabos de la planta baixa. La part externa del contenidor és de cartó i té forma de coet.

Les piles que poden anar al contenidor són les piles cilíndriques, de botó, de petaca, acumulador o bateria de mòbil, de càmera de vídeo i eines portàtils. En general, les piles que puguin portar-se a la mà i no siguin industrials ni d’automoció.

El premi consistirà en 1500 euros per al centre que reculli més piles per alumne. Aquests diners podran ser destinats a l’adquisició de material escolar i/o esportiu o activitats educatives per al centre.

Es farà una única recollida i pesada del contenidor entre el 17 d’abril i el 5 de maig de 2023. Els premis es lliuraran al juny.

Durant el mes de març i abril els alumnes de l’optativa EDUCACIÓ AMBIENTAL de 3r d’ESO implantaran una campanya per promoure la recollida de piles. Us adjuntem els cartells que han realitzat.

Animeu-vos a participar i portar el màxim de piles entre el 17 d’abril i el 5 de maig! Podeu continuar portant piles al centre al llarg de tot el curs.