Preinscripció batxillerat

Curs 2020-21

Preinscripcions telemàtiques del 27 de maig al 3 de juny

L’Institut Pere Fontdevila ofereix estudis de batxillerat de totes les modalitats: arts, humanistic-social i científic-tecnològic.

El tràmit de preinscripció és un procés telemàtic que es pot realitzar de dues maneres en funció de si teniu identificació digital o no.

Sol·licitud electrònica preinscripció batxillerat Sol·licitud preinscripció batxillerat en suport informàtic idCAT mòbil

– Si s’ha emplenat i enviat la sol·licitud de forma electrònica (amb identificació digital tipus DNI-e o idCAT) no s’ha de fer res més.

– Si s’ha emplenat la sol·licitud en suport informàtic (però sense identificació digital DNI-e o idCAT), cal presentar la sol·licitud enviada per Internet al correu del centre (institut@iesperefontdevila.cat o a8044971@xtec.cat).

Tant en un cas com en l’altre, cal fer arribar a un dels correus dels centre esmentats anteriorment la documentació següent:

1) Resguard de la sol·licitud de preinscripció telemàtica (si és el cas)

2) LLibre de família

3) DNI/NIE del pare i la mare

4) DNI de l’alumne/a

5) Fotografia de l’alumne/a (mida carnet)

6) Targeta sanitària de l’alumne/a

7) Targeta de família nombrosa/monoparental (si és el cas)

8) Telèfons de contacte del pare i la mare (i el fix de casa, si és el cas).

9) Adreces de correu electrònic del pare i la mare.

Excepcionalment i de forma justificada es podran atendre a les famílies, de forma presencial i amb cita prèvia al centre. Aquesta cita prèvia la podeu demanar:

– o bé al correu electrònic institut@iesperefontdevila.cat

– o bé telefònicament al 938228660, trucant els dies 28 i 29 de maig de 10.00 a 13.00

Teniu informació més completa al web del Departament d’Ensenyament http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

També podeu consultar el currículum de 1r de batxillerat que oferim pel curs que ve i  a més a més el curriculum de 2n de batxillerat si voleu fer preinscripció per aquest nivell.

El proper dilluns 25 farem una presentació virtual del batxillerat del proper curs 20/21 a les 19.00 h. Us podeu connectar a través de Google Meet: ohe-eqzf-wwm