Gràcies Lluís

El Lluis Subirana, professor de tecnologia, s’ha jubilat. Feia temps que per motius de salut estava apartat de les aules. Des d’aquí, tant alumnes que han passat per les seves classes com professors que hem treball amb ell volem manifestar-li el nostre agraïment.
Gràcies, Lluis, pel… Llegeix més»

Errors SMS

Dijous 21 d’octubre es van trametre per error missatges curts SMS a diverses famílies on se’ls indicava que el seu fill havia arribat amb retard a l’institut.
L’error és degut a un problema informàtic que ja està en vies de solució. Pròximament el servei funcionarà sense… Llegeix més»

Vaga 29/09/2010

Com sabeu, pel dimecres 29 de setembre hi ha convocada una jornada de vaga general. En el nostre centre preveiem que el seu seguiment no sigui majoritari tot i que serà secundada per un terç aproximadament del personal del centre (professors i personal d’administració i… Llegeix més»

Reunió pares 1r i 2n ESO

El pròxim dijous 2 de setembre a les 19.00 els pares d’alumnes de 1r i 2n ESO estan convocats a una reunió per presentar-los el projecte eduCAT1x1.
És molt important la vostra assistència.

PCE 8,93

Dins el programa del pla català de l’esport a l’escola que impulsa la Secretaria General de l’Esport de Catalunya, l’IES Pere Fondevila de Gironella ha obtingut la puntuació més alta de tot Catalunya amb un 8,93. En aquest programa, en formen part més de… Llegeix més»