Prevenció de transtorns alimentaris

L’AMPA us convida a la xerrada:
La prevenció dels transtorns alimentaris: l’anorèxia, la bulímia, un repte per a tothom
a càrrec de la Fundació Imatge i Autoestima
Dilluns 14 de desembre, 20.00, IES Pere Fontdevila

Gimcana de les llengües

Nou concurs de llengües a l’IES: la Gimcana de les llengües.
Cada setmana heu de respondre una pregunta que us publicarem a la web.
Per Sant Jordi, fi de la gimcana i lliurament de premis.
Accediu a les instruccions i preguntes des de IES On Line -> Diversos… Llegeix més»

La peixera digital

Estrenem nova versió de La peixera.
La nova edició de la revista de l’IES té format de vídeo-bloc. Podeu fer una ullada des de la icona del lateral esquerre d’aquesta web.
L’actual edició està coordinada per alumnes de 3r ESO i pel professor Lluís Torra.
Tothom qui vulgui… Llegeix més»

TALLER DE TEATRE

Està oberta la inscripció per al taller de teatre d'aquest curs.Com els anys anteriors, es farà els dijous de 15 a 18h i anirà a càrrec de professorat amb titulació en teatre.El preu de l'activitat és de 50€ per tot el curs.Inscripcions fins al 25… Llegeix més»

Reunió de pares i mares d’inici de curs

L’IES Pere Fontdevila convoca als pares i mares d’alumnes del centre a la reunió d’inici de curs 2009/10.
Serà una reunió informativa on els pares podreu conéixer els tutors dels vostres fills i se us explicarà tant aspectes organitzatius com curriculars.
Els temes que es tractaran són:
–… Llegeix més»