Campus Ítaca

El nostre centre participa al Campus Ítaca, projecte educatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Cada any, vuit alumnes del nostre centre són seleccionats per participar al Projecte.
Durant un parell de setmanes, a les darreries de 3r d’ESO, l’alumnat fa una estada al… Llegeix més»

Xerrada de Joan Ferrer

El passat divendres 23 de novembre, el pintor berguedà Joan Ferrer va realitzar una xerrada sobre la seva obra a l’IES Pere Fontdevila de Gironella davant una seixantena de persones, majoritàriament alumnes de l’Escola d’Arts i oficis del Berguedà i del mateix IES Pere Fontdevila,… Llegeix més»

Cangur 2008

Cangurs 2008,
A l’IES On Line -> Diversos -> Activitats de matemàtiques hem preparat un fòrum de problemes per entrenar-nos per a la prova Cangur (03/04/2008).
Cada setmana penjarem tres problemes. Participeu!

CONFERÈNCIA del pintor JOAN FERRER

EL PROCÉS CREATIU.
Conferència del pintor berguedà JOAN FERRER.
Divendres 23 de novembre de 2007, a les 16h.
Sala d’actes de l’IES Pere Fontdevila.
Oberta a tothom.
Molt recomanable per a tots els alumnes de batxillerat d’arts.
Organitza: Escola d’Art i Disseny de Gironella i IES Pere Fontdevila.

CANVI DE FESTA LOCAL

L’Ajuntament de Gironella ha aprovat els dies de festa local per l’any 2008. A diferència de l’any passat, el dijous de Patum (22 de maig) no serà festiu; en canvi ho serà el dilluns 12 del mateix mes (segona pasqüa). El divendres de Patum (23… Llegeix més»

BUS AL TEATRE

El primer BUS AL TEATRE d’aquest curs ja està escalfant motors. Sortirà el dia 16 de novembre a les 17:30 per portar-nos al Teatre Nacional de Catalunya on veurem LA PLAÇA DEL DIAMANT de Mercè Rodoreda.
Com sempre la sortida és oberta a alumnes professors, pares… Llegeix més»

FES TEATRE

VOLS FER TEATRE? Apunta’t al taller FES TEATRE que, com cada curs, s’organitza al nostre centre.El taller tindrà lloc els dijous a la tarda de 15 a 18h i culminarà amb la representació d’un muntatge teatral a final de curs. El preu de l’activitat encara… Llegeix més»

Jubilació de la Mari

Aquest curs la Mari Lahoz ha deixat el llibre, la carpeta i el guix en un calaix, però segur que els continuarà portant a dintre seu.
Gràcies Mari per la teva amistat i professionalitat.

EXAMENS DE PENDENTS DE 1r DE BATXILLERAT

Els exàmens extraordinàris de recuperació per alumnes amb matèries pendents de 1r de batxillerat seràn els dies 8 i 10 d’octubre de 16h a 17:30, segons la distribució següent.
Dilluns 8 d’octubre: Anglès / Llengua castellana / Biologia.
Dimecres 10 d’octubre: Matemàtiques / Literatura castellana / Llengua… Llegeix més»