Taller de teatre

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres 29 d’abril a les 20:30 h al Casal Francesc Macià de Centelles alumnes de l’Institut Pere Barnils van fer la presentació que han estat preparant en l’activitat extraescolar de teatre durant aquest curs.

Es tractava d’una classe oberta de teatre i s’hi va poder veure una mostra del treball que es fa en una aula durant el curs, en aquesta ocasió centrat en l’entrenament per a la improvisació, un exercici teatral que ens ajuda també a millorar les nostres habilitats en la vida diària.