Sortida d’alumnes de 2n de Batxillerat (Física) a la costa del Montanyà per veure l’eclipsi total de lluna.

Alumnes de 2n de Batxillerat de l’assignatura de Física acompanyats per en Pere Bach i altres professors del centre han anat a les 5 de la matinada al Montanyà per veure el desenllaç de l’eclipsi de lluna i de passada repassar el cel estrellat que s’hi veia.

L’eclipsi, el quart de lluna en només dos anys, s’ha pogut veure aquest cop des de Catalunya de manera que la lluna no ha desaparegut del tot malgrat que no li arribava llum directa del sol, però la refractada per l’atmosfera terrestre l’ha fet estar bona estona apagada i amb un to rogenc.

20150929110846 20150929110845 (2) 20150929110845 (1)