Sortida 2n ESO al Caixafòrum i al MNAC

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

“Aquest dimecres dia 4 de novembre, els alumnes de 2on d’ESO han fet una visita al Caixafòrum i al MNAC a Barcelona. Aquesta sortida està dins de l’assignatura de Visual i Plàstica i ha consistit en dues visites guiades per conèixer més a fons el Modernisme.

Per una banda, en el Caixafòrum s’ha fet una visita guiada de l’edifici on es troba ubicada la fundació, concretament en l’antiga fàbrica tèxtil de Casaramona, que va ser construïda entre el 1911 i el 1913 per l’arquitecte Puig i Cadafalch i que tot i la seva curta durada com a fàbrica i després de molts anys en desús, en l’actualitat és la seu d’aquesta entitat divulgativa de la Caixa i on es pot veure l’empremta del Modernisme català en un dels edificis singulars de la capital catalana.

En el MNAC, els alumnes han pogut gaudir d’una exposició sobre el Modernisme centrada en altres vessants diferents a l’arquitectura com poden ser la pintura, l’orfebreria, el cartellisme, el disseny i l’escultura i que aquest moviment tan arrelat en la burgesia catalana, va marcar un abans i un després del concepte artístic de principis del segle XX”.