REVISIONS BUCODENTALS 1r i 3r d’ESO

Benvolgudes famílies de 1r i 3r d’ESO

El Departament de Salut, a través dels serveis d’Odontologia de la xarxa de centres d’atenció primària, porta a terme, anualment, la revisió odontològica dels alumnes d’Educació Secundària, establerta en el Pla de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta revisió té per objectiu prevenir i detectar precoçment possibles alteracions de la salut bucal dels adolescents.

El proper dijous 30 de novembre (1r ESO) i el dimecres 13 de desembre (3r ESO)  l’equip d’Odontologia del CAP Centelles es desplaçarà a l’escola  per a realitzar la revisió bucodental al vostre fill/filla. Us farem arribar un informe de l’estat de salut oral. En el cas que presenti alguna patologia (problema) que requereixi algun tipus d’atenció s’indicarà en el mateix informe per a que s’adreci a l’odontòleg del vostre centre d’atenció primària.

Adjuntem la carta d’autorització perquè sense aquesta degudament signada no es podrà fer la revisió als vostres fills.