PROJECTE MILLOREM LA IMATGE DE L’INSTITUT

Preocupats per la brutícia que hi ha en diferents espais de l’Institut hem engegat una campanya per fer reflexionar els alumnes sobre l’ús que fem de les papereres i de quina manera podem reciclar correctament totes les deixalles que generem. Lligat a aquest tema també hem convocat un concurs per comptabilitzar els embolcalls reciclables que utilitzen els nostres alumnes perquè l’ús d’aquests fa que generem menys deixalles i menys possibilitat de brutícia. D’aquest concurs en sortiran dues classes guanyadores, la classe que hagi tingut una evolució més positiva quant a nombre i una altra classe que serà la que tingui en total més embolcalls reciclables. En cas d’empat es farà un sorteig. D’aquesta manera premiem les classes que tinguin més implicació i motivem la participació de tots per procurar millorar en aquest aspecte de respecte de l’espai que tots utilitzem. Partim de la base que quan un espai ens el sentim nostre és quan el respectem més. Demanem la col.laboració de totes les famílies per a dur a terme aquest objectiu de conscienciació i bon ús. Dins l’optativa de música de 4t i conjuntament amb el nivell promotor del projecte (alumnes de 2n) hem fet un video que ha servit de punt de partida per parlar sobre aquest tema des de totes les tutories de l’Institut, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat. Us convidem a visualitzar-lo i a parlar-ne amb els vostres fills. També us mostrem les dades que anem recollint sobre el concurs. Esperem que tot plegat doni els seus fruits!