PROJECTE DE RECERCA 4t ESO LONDRES

Els alumnes de 4t d’ESO que han participat en el Projecte de Recerca de Londres van marxar dissabte 6 de juny a les 5 de la tarda de Centelles. Durant el viatge van seguir el partit de la Final de la Champions Juventus-Barça.

Diumenge al matí agafaven l’Euro Tunnel per passar de França a Anglaterra. Ja en terres angleses, camí de Londres, breu visita a la ciutat de Canterbury. A les 7 de la tarda, trobada amb les famílies angleses amb qui conviuran uns dies i així conèixer més de prop la cultura anglesa.

Durant la seva estada a Londres, els alumnes han tingut l’oportunitat de gaudir amb dues visites guiades dels llocs més emblemàtics de la ciutat: Buckingham Palace, Big Ben, St Paul’s Cathedral, Tower of London, etc. Al mateix temps, han estat en museus importants de la capital anglesa: la National Gallery, el Museu Britànic i el Museu d’Història Natural. Els alumnes també han pogut gaudir dels grans parcs londinencs, així com dels mercats típics del Covent Garden i Camden Town.

El dijous 11 de juny a la tarda, acabada l’estada a Londres, iniciem el viatge de tornada a Centelles. Per travessar el Canal de la Mànega, aquesta vegada agafem el ferri. I el divendres 12 de juny arribem a Centelles a mitja tarda.