PRESENTACIÓ DE TREBALLS DE RECERCA

Com ja és tradicional, el passat dimecres 24 d’abril es van presentar a la sala d’actes de l’institut alguns dels millors treballs de recerca elaborats per alumnes de 2n de batxillerat del present curs. L’acte fou presentat per Núria Lázaro, directora, i per Pilar Garcia, coordinadora de batxillerat, i va comptar amb la presència de diferents alcaldes i regidors de Centelles, Balenyà, Aiguafreda i Sant Martí de Centelles, els quals van felicitar la feina feta i destacaren la constància i l’esforç com a valors clau per a l’assoliment en cada un dels exercicis exposats. Però naturalment els protagonistes principals foren els alumnes quan van mostrar tot el procés d’aprenentatge que ha representat la realització de cada un dels seus treballs. Recordem els temes triats i el nom dels seus autors: La ratafia, el poder de les herbes fet licor, de Laura Rico i Blanca Saladrigues; Detecció de sacarosa en sucs de fruita, d’Itzíar Molet i Berta Molist; Cub màgic, de Kevin Muntal  i Oriol Triguero; Societat líquida i drogues, de David Arias i finalment, Reharmonització al jazz d’una cançó tradicional, de Sergi Zaragoza. Aquest últim alumne, a més, va cloure l’acte amb una brillant actuació al piano d’un tema jazzístic.
Agraïm la gentilesa d’El Portal per cedir-nos la imatge.