Premiat un alumne de 4t d’ESO a la 12a edició del Premi LLegim Ciència

El dimecres 28 de febrer, la Universitat de Vic va lliurar els guardons de la 12a edició del Premi Llegim Ciència. Juntament amb alumnes de 4t d’ESO d’una dotzena de centres de Catalunya, hi van participar quatre alumnes de l’Institut Pere Barnils. En aquesta edició, es va  proposar la lectura de la novel·la “El món fosc. Talps” de l’autor Jordi de Manuel, a partir de la qual els estudiants participants havien d’escriure un relat en català o castellà.

Per part del nostre centre, l’alumne Iker Ollich Ramírez va obtenir un accèssit i va rebre un diploma i un obsequi de mans de l’autor de la novel·la i del rector de la UVic. L’acte d’entrega es va fer a l’Aula Magna de la UVic i el nostre institut hi va assistir amb vint-i-tres alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO, entre els quals hi havia els participants al concurs. La sessió es va enregistrar en vídeo, el qual podeu veure en el següent enllanç: https://www.youtube.com/watch?v=oP1WInuXx9c

Des del departament de Ciències Naturals donem l’enhorabona a l’alumne guanyador, felicitem a tots els participants pel seu compromís i la qualitat dels relats, i animem a tot l’alumnat del centre a llegir novel·les de temàtica científica.