Patis esportius

Aquest mes d’octubre ja han engegat les activitats esportives preparades pel departament d’educació física a l’hora del pati. L’alumnat pot participar en les activitats proposades al gimnàs: els dilluns zumba, els dimarts falcons, els dijous acrobàcies i els divendres futgim. També s’han iniciat a l’exterior diferents competicions: una lliga de futbol sala amb alumnat de segon cicle els dilluns i els de primer cicle els dimarts i els divendres hi ha lligueta de bàsquet i de tennis taula. Es poden consultar els resultats i classificacions en el següent enllaç de l’aplicació mòbil: my tournaments.

Desitgem que els nois i noies que hi participen s’ho passin d’allò més bé.