PARTICIPACIÓ DELS ALUMNES DE 2n d’ESO AL CONCURS JOVES TALENTS DE RELAT BREU DE COCA-COLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dissabte 9 d’abril vuit alumnes de 2n d’ESO (Dàrio Iorio, Iman Razgallah, Gaia Llobera, Jia Lafuente, Pol Roca, Carlota Collell, Laia Musach i Enric Espés) van ser seleccionats per participar a la 56a edició del Concurs Joves Talents de Relat Breu de Coca-Cola. La prova escrita en llengua castellana a la final provincial va tenir lloc a l’Institut Cirviànium de Torelló, des de les 11 del matí a la 1 del migdia. Els alumnes van haver d’inspirar-se en un estímul creatiu a l’hora d’escriure la seva narració. En aquesta edició el motiu d’inspiració va ser una capseta de música amb un missatge a l’exterior. Els alumnes van sortir satisfets i il·lusionats pel seu pas per al concurs i amb l’esperança que algun dels seus relats sigui premiat.