Núria Graham visita el Barnils

Dins dels diferents i variats actes i activitats portats a terme amb motiu de la diada de Sant Jordi, el passat divendres dia 21 l’alumnat de 1r de batxillerat de l’institut va tenir l’oportunitat de participar en una amena i interessant xerrada-concert amb Núria Graham.

La jove però ja coneguda cantant i compositora vigatana va comentar la seva experiència en el món de la música, des dels seus inicis després d’haver acabat el batxillerat fins a l’actualitat, quan fa poc que ha tornat d’una gira als Estats Units. L’alumnat present va poder compartir amb ella una matinal ben interessant amb tot un seguit de preguntes, algunes preparades prèviament i formulades en anglès,  i que van servir per conèixer més a fons aspectes de la seva carrera artística,  la seva afecció i formació, el procés de composició dels seus temes, amb quins altres cantants i músics col·labora, els seus gustos i preferències, anècdotes i records acumulats…  La sessió es va veure gratament arrodonida amb l’actuació en directe de diferents temes acompanyada de guitarra acústica.

Agraïm molt sincerament la seva visita perquè segur que el seu testimoni pot servir de referent per a més d’algun dels alumnes presents.

Podeu veure les fotografies pitjant aquí.