L’INSTITUT AMB LA MARATÓ de TV3

Un any més el departament de Ciències Experimentals ha organitzat les xerrades divulgatives dins el marc de la Marató de Tv3. L’activitat anava adreçada als alumnes de 3r i 4t d’ESO de la modalitat de ciències i als de batxillerat científic.
El tema de la Marató d’aquest any són les malalties infeccioses de gran impacte a nivell mundial. La xerrada dels ponents , una metgessa de família i un nutricionista de l’Hospital Clínic, van fer prendre consciència als alumnes de la importància dels hàbits d’higiene i el bon ús dels antibiòtics.