LAIA RAULET REP UNA IMPORTANT BECA D’ESTUDIS

L’alumna Laia Raulet Roca, del grup de 4t d’ESO A del nostre centre, ha aconseguit una beca per anar a estudiar el curs de primer de batxillerat a Canadà pel curs  2019-2020. La Fundació Amancio Ortega l’ha seleccionat pel seu expedient acadèmic i el seu bon nivell d’anglès i, a més, per aconseguir-ho ha hagut de passar unes proves de nivell i una entrevista. La Laia, que ha estat acompanyada i assessorada durant tot el procés per la seva tutora i professora d’anglès, Sònia Ruiz, conviurà durant un any acadèmic amb una família del Canadà i cursarà el grau 11, equivalent al nostre primer de batxillerat. La beca cobreix el viatge, l’escolarització, l’allotjament i la manutenció. El curs següent podrà continuar, si així ho vol, el segon de batxillerat al Pere Barnils. Moltes felicitats, Laia!