La tòfona a l’institut

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

El dimarts 15 de desembre els alumnes de Biologia de 1r de batxillerat van participar en el Taller d’Introducció a l’anàlisi sensorial i a l’observació microscòpica de les Tòfones, dut a terme per Consol Blanch i Albert Hueso, del Grup de Recerca BETA de la Facultat de Ciència i Tecnologia de la UVic. El taller constava de dues parts: la primera consistia en un vídeo explicatiu sobre la tòfona i les condicions medioambientals pel conreu i la segona consisitia en dues activitats pràctiques; una d’anàlisi sensorial i l’altra d’observació d’espores a través del microscopi. Els alumnes van mostrar molt interès davant de les explicacions dels experts i l’observació microscòpica. Alguns d’ells van manifestar la seva vinculació en el món de la tòfona per part dels seus avis. Finalment, es va fer un tast de secallona trufada. Durant tota la setmana, els alumnes de 1r d’ESO també han assitit a diferents xerrades i activitats del món de la tòfona.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *