INFORMACIÓ Sortides 24 Maig

Benvolgudes famílies,

Els informem que el proper divendres 24 de maig l’alumnat del centre portarà a terme una sortida inclosa en el Pla d’activitats. Recordem la seva importància, no només pel treball de continguts propis de matèries de cada curs, sinó també perquè en qualsevol excursió es posen en pràctica valors fonamentals per a la formació i educació de cada alumne.
En concret es portaran a terme les visites i activitats següents :
1r d’ESO, visita a Camadoca (Santa Maria de Merlès), un centre de conservació i recuperació de fauna autòctona.
2n d’ESO, visita al Museu Nacional de la Ciència i Tècnica de Catalunya (Terrassa).
3r d’ESO, visita al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú i a Sitges (activitats de tecnologia, socials i anglès).
4t d’ESO, ruta Verdaguer (Folgueroles i voltants).
1r de batx., visita i activitats sobre diferents indrets històrics de Barcelona.

Totes les sortides seran de l’institut i a les 8 del matí. Pel que fa a la tornada, si no es pot arribar a Centelles a les 14.30, l’autocar deixarà l’alumnat als pobles de procedència.
Cal portar esmorzar, roba còmoda i adequada i el material escolar necessari indicat.