ESQUIADA 1r de BATXILLERAT – FEBRER DE 2019 –

GOOGLE FOTOS

Els passats dies 31 de gener i 1 de febrer els alumnes de 1r de Batxillerat van fer una sortida a la neu a la Cerdanya, organitzada pel Departament d’Educació Física.
L’esquiada ha estat una oportunitat per molts alumnes de conèixer i practicar l’esquí alpí, ja que una gran part d’ells encara no havien practicat mai aquest esport. El dijous van esquiar a les pistes de Font-Romeu, i el divendres ho feien a les pistes de Les Angles. Durant aquests dos dies van estar allotjats al càmping de Queixans, prop de Puigcerdà. Els alumnes de Batxillerat han valorat positivament aquesta experiència.