ÉRICA LÓPEZ (3r d’ESO B), FINALISTA DEL CONCURS “FICCIONS”

El concurs ha estat obert des de l’1 d’octubre de 2019 fins al 24 de març de 2020. El nom dels finalistes s’ha fet públic durant la segona quinzena d’abril, mentre que els guanyadors es donaran a conèixer durant els cinc lliuraments de premis (Mallorca, Menorca, Eivissa, València i Barcelona), que tindran lloc al llarg del mes de maig.

El que proposa el concurs és que cada quinze dies, aproximadament, el grup de participants haurà de publicar un nou capítol de la història que han treballat. Es valora la qualitat literària dels textos, la coherència argumental, i l’originalitat de les històries.

La forma de participació podia ser individual i/o en grup de fins a tres persones que podien ser de diferents classes i instituts. En el cas de l’Èrica, ha treballat en solitari. Els grups d’alumnes comencen la història a partir d’un inici, que calia escollir d’entre les possibilitats proposades a la mateixa web de ficcions.cat.

Un cop finalitzat el termini creatiu i de pujada dels treballs, el jurat de Ficcions va iniciar l’avaluació de tots els relats per tal de triar els finalistes del concurs, que s’han publicat al web de Ficcions i a les xarxes socials durant la segona quinzena d’abril de 2020.

Durant el mes de maig se celebraran els cinc actes de lliurament de premis a Mallorca, Menorca, Eivissa, València i Barcelona.

Els participants d’aquest any han estat 3660 alumnes!

Felicitem a l’Èrica per la gran feina que ha fet i l’animem a seguir creant històries.