ELS ALUMNES DE PRIMER D’ESO REFLEXIONEN SOBRE ELS VALORS

A l’assignatura d’Ètica els alumnes de 1r d’ESO treballen els valors que cal tenir en compte per a una bona convivència. A partir de la lectura d’un llibre de ciència ficció que tracta sobre el problema d’uns éssers semblants als habitants de la Terra que han hagut d’abandonar el seu planeta i es veuen obligats a buscar un nou lloc on viure, els nois i noies reflexionen sobre el problema dels refugiats i la seva acollida.

Una vegada s’arriba a la conclusió de la importància de valors com el respecte i la solidaritat, els alumnes trien altres problemes de la societat actual que els preocupen, i els sotmeten a debat. Finalment fan un treball d’empatia i escenifiquen situacions on alguna persona o  col·lectiu pateix discriminació social.  Els temes escollits són el bullying, l’homofòbia, el masclisme, el racisme i el maltractament animal.

GOOGLE FOTOS